Слабкі місця залізниця—море потребують сучасних технологій оптимізації перевізного процесу

Директор філії «Центр транспортної логістики» АТ «Укрзалізниця» Сергій Підгородецький:

«У перевізному процесі на стиках залізниця—море існує так званий Гордіїв вузол. Максимальна потужність вивантаження в морських портах становить 2 тис. вагонів за добу, а практично вивантажується до 800 вагонів. З тієї ж причини неспішно вивільняється залізничний рухомий склад, і не вдається вчасно забезпечити вагонами наших відправників та сформувати маршрути до відправлення. На деяких дільницях навантажені вагони затримувались по 10—12 діб. Зі свого боку Укрзалізниця намагається сприяти транспортуванню зернових культур на експорт. Тому ми оголошуємо конвенції до морських підприємств, які не забезпечують норму вивантаження. Впроваджуємо сучасні технології, що оптимізують перевізний процес. Встановлено логічний контроль в автоматизовані системи, які регулюють заявки на отримання вагонів відповідно до пропускної спроможності станцій. Таким чином регулюємо перевізний процес. Для нас кожна невідправлена тонна — це недоотримані кошти. А працювати у збиток, значить, не поважати себе».