Аналітика

Глобальна система Maersk довірила Укрзалізниці своїх клієнтів

Минув рік з моменту старту реалізації ідеї контейнерного поїзда між станціями Чорноморська (ТІС) та Київ-Ліски. Досягнуті показники свідчать про високу затребуваність маршруту. Читайте про те як Укрзалізниця стала частиною глобальної логістичної системи та напрями розвитку проекту.

Зернова логістика: де слабка ланка

Агробізнесу ідея маршрутизації не дуже подобається. Основний аргумент — доступ до залізниці мають 6—8 % лінійних елеваторів. Решта відрізані від залізничної інфраструктури. Чи так усе однозначно?

Переходи для життя: світлова і звукова сигналізація, кольорова розмітка і огородження лабіринтного типу

Перетинати залізничні колії в не передбачених для цього місцях — небезпечніше, ніж переходити у брід бурхливу гірську річку. І це не просто слова. Понад 500 життів щороку обриваються саме через легковажну поведінку та забуття прописних істин. Адже людям з дитинства пояснюють, що залізниця — це територія підвищеної небезпеки. Проте зробити всіх розсудливими неможливо, тож Укрзалізниця розпочала масштабну програму з попередження невиробничого травматизму. У цьому та наступному роках з’являться десятки сучасних безпечних пішохідних переходів через колії саме в тих місцях, де зручно людям (звісно, якщо це технологічно можливо). Перші такі переходи, зроблені за найсучаснішими стандартами, вже оцінили у містах Біла Церква, Ірпінь, Київ та Львів.

Польський досвід для Укрзалізниці: АЗС для локомотивів

Українське законодавство, що регулює сферу державних закупівель, майже на 80 % співпадає з європейським. Тож сучасні закордонні практики можна впроваджувати й у нас. Логістику закупівель для залізничного транспорту фахівці Укрзалізниці вивчали на прикладі Польщі.

Вантаж викрадають під час руху поїзда. Як це зупинити?

Щомісяця в Укрзалізниці через розкрадання вантажів недораховуються в середньому майже 2 млн грн. Причім майже 90 % — це збитки від дій зловмисників під час перевезення. Про ситуацію на сьогодні та превентивні заходи щодо крадіжок продукції вантажовласників читайте далі.

Незагоєні рани локомотивних бригад

Понад 60 % випадків невиробничого травматизму на колії — не сумісні з життям потерпілих, а ті, хто вижив залишаються без кінцівок чи перебувають у комі. Насправді у таких транспортних подіях страждає вдвічі більше людей. До їхнього переліку варто вносити й машиністів та їхніх помічників.

Приватні перевізники: справедлива конкуренція чи загроза безпеці руху?

Активізувалися спроби проштовхнути впровадження в Україні приватної тяги. Профспілка залізничників і транспортних будівельників України вже почала зчиняти тривогу з цього приводу. Ми зібрали думки експертів стосовно приватних локомотивів на залізничній інфраструктурі.

Електрички по-іспанськи

Іспанська модель громадського транcпорту визнана Всесвітнім банком однією з найкращих у світі. Розповімо про те, як народжувалась і як функціонує єдина система громадського транспорту в Іспанії та участь в ній залізниці.

Залізничні переїзди — чий клопіт

Для підвищення безпеки руху на переїздах необхідне державне фінансування будівництва шляхопроводів або тунелів на перехресті автомобільної та залізничної магістралей. Минулого літа з’явилася надія на можливий старт перших робіт уже 2018 р. Але посадовці відмовили.

Потрібна нова модель контролю тарифів

Експерти підрахували збитки Укрзалізниці, спричинені діючим в Україні механізмом державного цінового регулювання. Державна регуляторна служба України анонсувала підготовку нової моделі контролю, що підвищить ефективність державної цінової політики і зменшить навантаження на бізнес.

Висока швидкість потребує держпідтримки

В ПАТ «Укрзалізниця» вивчили нещодавно прйиняту Національну транспортну стратегії на період до 2030 р. в частині реалізації високошвидкісного пасажирського сполучення. Висновок — без фінансової підтримки з боку держави її реалізувати неможливо.

Локомотивна допомога Карпатському регіону

Наприкінці квітня регіональній філії «Львівська залізниця» забракло електровозів постійного струму. На допомогу львів’янам прийшли інші регіональні філії, які надали в тимчасове користування локомотиви. Про причини дефіциту тяги в Карпатському регіоні та як його нівелюють.